Like you...

Kom hem från skolan för en liten stund sen. Har bara hunnit äta ett äpple sen dess.
Vi hade svenska prov idag. Det gick bra, var inte svårt alls (substantiv). Kan inte ordklasserna, men man börjar ju lära sig ;)
Haha, på engelskan satt jag och Lillan och skrattade typ hela tiden. Och sen kom Helena (läraren) fram till mig och ba "vad är det med dig idag?", nytt skrattanfall. Sjukt roligt iallafall :]
På SOn fick vi en till läxa (!!). Seriöst, alltså.. Staffan ba "men ni kan ju göra den på onsdag kväll?" Och vi ba "men vi har ju spanska och matte att plugga då också!".
Ikväll kanske jag far till teorin. Ifall jag hittar, vill säga :] Vet bara området, men inte exakt vars.
Nu ska jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0