Måååååånga läxor

Tack för de fina kommentarerna jag fick till inlägget jag skrev igår! :) Ska ha hiss/diss nån gång snart ;)

På slöjden idag var inte Christina (läraren) där, så Mats skulle ha oss. Det blev inte mycket gjort det passet ;) Vi skissade typ upp vad vi ska trycka på våra örngott, och lyssnade på musik.
Det har varit en ganska lugn dag annars, inte hänt något speciellt.
Nu ska mamma, Robin och Rasmus fara till stan. Robin ska fara och besöka Minerva, och Rasmus ska ta andra sprutan mot svinis. Rasmus kommer tillbaka (med Larse) vid sju-tiden, så jag blir själv hemma i 2 timmar. Ska försöka plugga lite. Måste göra spanskan tills imorgon, SOn tills på fredag, svenska tills på måndag och så matte och kemi. Plus att vi har engelska läxa tills på tisdag, och att vi får en ny spanskaläxa imorgon. Blir svårt att få allt att fastna..
Imorgon har vi skidor på gympan igen. Vi ska åka friåkning (heter kanske något annat, men jag kommer inte på det just nu). Igår åkte vi klassiskt.
Sen blir det ju också träning i 2 timmar imorgon :D Roligt! Fast sen dröjer det ända tills helgen innan det blir mer motion (match på lördag och fotbollsträning på söndag).
Nu ska jag gå och plugga. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Dagens outfit:
Scarf
Svart linne - Gina Tricot
Svart kofta - Gina Tricot
Jeansleggins - KappAhl
Örhängen - Ur & Penn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0