Meet me halfway

Igår for jag till nolia och sprang. Vi var inte så jättemånga där, men några iallafall. Jag börjar bli förkyld (har ont i halsen), så jag sprang bara 15 varv (3km). Sen satt jag och vilade, och väntade på Linda.
Gick och lade mig i tid igår också, börjar bli duktig :)
Idag på idrotten åkte vi skidor. Eller först hade vi genomgång i typ en halvtimma, och sen skulle vi åka minst två varv på en halvtimma. När jag, Elena och Lina åkt ett varv var klockan typ tio i ett (gympan slutade klockan ett), och vi sa till Johan ba "vi kommer inte att hinna åka ett till varv på 10 minuter! Kan inte vi bara åka ett halvt istället?". Han ba "Nej, ni måste åka två varv." Så då började vi åka på det andra varvet, och när vi kom till stolpe 40, så träffade vi på Johan igen (om ni inte har förstått det, så är Johan vår gympalärare). Vi sa att klockan var prick. Han tog fram sin mobil och kollade vad klockan var. Han såg att klockan faktiskt var ett, så han ba "oj, jag visste inte att klockan var så mycket! Nu måste ni skynda er tillbaka!". Så vi fick ta en genväg tillbaka till gångbanan, och kom bara en kvart för sent (det var många som gjorde det, menmen). Som tur var så hade Johan ringt till läraren vi skulle ha på passet efter och förklarat varför vi kom sent.
Annars tror jag inte att det har hänt så mycket idag.
Mamma och Robin är på Dragonen och kollar (Robin måste ju välja gymnasium snart), så jag och Rasmus är ensamma hemma. Larse kommer runt klockan sju, och mamma och Robin kommer vid åtta-nio tiden. Så det blir inte så länge vi är ensamma hemma. Fast det är ganska skönt att vara hemma själv (Rasmus sitter bara vid datorn). Ska nog städa klart mitt rum ikväll, och kanske börjar träna spanska-glosorna. Så duktig som jag är, så glömde jag alla andra läxor på skolan. Eller.. Glömde och glömde, jag fick inte plats med dom i väskan (den var full av gympakläder). Hade tänkt ha en läxkväll ikväll, men nu blir det imorgon istället. Skippar att fara och se på inebandymatch med laget.
Haha, jag har skrivit ganska långt, men jag har inte så mycket annat att göra för tillfället, så jag kan ju passa på när jag har tid ;)
Förresten, tycker ni att jag ska sluta blogga? Tacksam för svar. Det verkar ju inte vara så många som tycker att bloggen är intressant, så jag funderar på att lägga ner det. Men säg gärna vad ni tycker! Om det är många som vill att jag ska ha kvar den och fortsätta att blogga, så gör jag väl det. Annars får vi se hur länge till jag orkar hålla på.
Skriv också gärna förslag om hur jag kan förbättra bloggen. Jag vet att jag måste lägga in fler bilder, men jag har som sagt inga bilder på den här datorn.
Nu ska jag sluta skriva, så att ni inte blir alltför uttråkade. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tappa inte sugen. Jag tittar rill dig med jämna mellanrum. Puss

2010-01-19 @ 18:23:48
Postat av: Sandra

Klart att du inte ska sluta blogga! Du skriver ju jättebra ju! ;)<3

Du kanske skulle kunna ha typ Hiss/Diss ngn gång? :]

Kram

2010-01-19 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0