Min dag..

Kom hem från skolan för en timma sen (runt tre). Är hos mamma. Åker till pappa imorgon igen, och sen hit igen på torsdag. Krångligt, eller?
Är ensam hemma nu. Mamma är på jobbet (men kommer typ när som helst nu) och Rasmus är hos kompis.
På gympan idag hade vi prat i klassrummet. Vi fick veta planeringen fram till sportlovet, när vi ska fara och bada och så fick vi bestämma vad vi ska göra nästa friluftsdag. Man fick välja mellan att åka till Agnäs, fara till Leo´s eller att vara på Nolia-området och sporta. Jag och "gänget" ska fara till Leo´s (dock inte alla, nån/några ska till Agnäs). Haha, jag har varit där varenda friluftsdag sedan jag började på Västangård. Har alltid lika kul (a).
På gympan på torsdag blir det att åka skridskor. Hehe, hoppas att jag inte failar..
Imorgon är det innebandyträning igen! :D Är taggad till tusen på att spela innebandy nu för tiden.
Har även skrivit klart min önskelista idag. Skönt att bli klar i tid (?) nån gång :)
Ikväll kanske vi ska plocka bort julen här också, annars får vi väl se vad jag hittar på att göra.
Har haft ont i ryggen idag :/ Inge kul. Men det börjar iallafall att kännas lite bättre nu.
Näe, nu kommer jag inte på något mer att skriva. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0