Muumi

Sitter och lyssnar på musik. Laddade nyss in massa låtar på min mp4. Haha, det tog ett tag. Först när jag kopplade in den i datorn kom det varning för virus. Så pappa fixade det och vi startade om datorn. Sen blev det typ varning för virus så fort man gjorde något. Till slut funkade det iallafall.
Måste plugga till provet imorgon. Det kommer bara att vara 8 frågor på provet, så det blir nog inte så svårt. Men jag måste nog ändå träna lite ;)
Pratade just med mamma. Vi ska fara och handla på torsdag efter skolan. Och kanske hyra film som vi ska se på lördag.
Men nu ska jag bara kolla lite, sen göra SO-läxan och sen ska jag stänga av datorn. Känns som att jag spenderar alldeles för mycket tid här. Hare bra<3

Kram/ Rebecca



Skolavslutning -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0