Ny mobil :)

Kunde inte blogga igår, för det gick inte att logga in. Men tur att jag hann blogga idag ialafall :P
Igår kväll hade jag fest men kompisarna. Det var kul. Vi såg på New Moon, åt middag, fikade och pratade. Fick jättefina grejer. Tack<3 Det var bland annat en parfym, presentkort på H&M, Gina och Kicks, ett ljus, hörlurar, spargris, örhängen, ansiktsmask och läppbalsam. Lägger in bild senare.
Idag hade jag några från släkten här på besök (fast de flesta var hemma med magsjuka :S). Kusinerna kom hit på morgonen/dagen och sen kom Jonas och Jonna hit (och Elvis). Fick tröja, choklad, Best-Friends halsband (av min kusin), presentkort på KappAhl, bad-tvålar, sockerskål, pengar. Fick också några förtidiga presenter av familjen. En ny mobil (!!), en tröja (med bild på Tove), vattenflaska, sminkborttagningsmedel och scrapbooking-grejer. Blev jätteglad över allting, men mest över mobilen :) Bild kommer där nere. Det är en LG bl20 :)
Nu håller jag på att göra engelska läxan. Vill ju inte sitta med läxor på födelsedagen ;)
Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0