Tove är snart klar (a)

Sitter hemma hos pappa med brodern (den lilla).
Jag har asmycket träningsvärk i magen sen fysen igår. Så jag kan typ inte spänna magen :]
Vi hade läxförhör på SOn idag. Det gick rätt så bra. Var typ 3-4 frågor jag inte kunde svara på, men dom skulle bänkkompisen berätta svaret på (om den kunde), annars skulle man kolla i boken. Jag och Rasmus blev klara först, och han skulle göra geografiprovet, så jag fick vara hjälplärare :] Haha, jag hjälpte bara Monika (a)
På elevens val fortsatte jag att rita på min Tove-bild. Har bara håret kvar :) Det börjar synas vad det kommer att bli (även fast inte jag är nöjd än, menmen). Förhoppningsvis blir jag klar med den nästa gång, så då tar jag väl en bild på den och lägger in här :) Hoppas att ni kommer tycka om den ;)
Imorgon blir det innebandymatch, och på söndag börjar fotbollen igen :D Tagga!
Ikväll ska jag väl se på Let´s Dance. Vad ska ni göra i helgen, då? :)
Nu ska jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Elena

hahah, fin daag ;D

2010-01-22 @ 15:17:57
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0