Tove-bilden klar!

Hann tyvärr inte blogga igår. När vi kom hem från badet hann jag bara göra mig iordning, och sen kom mamma och hämtade mig. Vi åkte och handlade, och när hon skjutsade hem mig skulle jag packa det jag skulle ha med mig till henne. När jag var klar med det så for vi (jag, pappa och killarna) till Tarja och Minna. Där hade vi kalas för mig och Minna. God mat, gott fika och bra presenter :) Fick fotvikter (måste ha för att träna mina knän), tröja med några autografer på (innebandyspelares), duschtvål, godis, tröja och ett gulligt halsband som Minna hade gjort. Är jätteglad över allt.
Idag hade vi matteprov. Det gick bra.
På elevens val gjorde jag klart bilden på Tove. Lägger upp den lite längre ner. Säg gärna vad ni tycker! :) Jag blev iallafall jättenöjd.
Ikväll ska vi baka till min födelsedag och se på Let´s Dance.
Nu ska jag gå och äta. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Tove :) Första gången jag ritar av en människa, så det kanske inte är den bästa ;)


Kommentarer
Postat av: Elena

Den blev suuuuper suuper fin ( :

2010-01-31 @ 09:43:39
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den blev super, super fin!!! :D <3

2010-01-31 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0