Tråkig?

Igår kväll gick jag och la mig i tid, så jag fick åtta timmars sömn :) Var inte så trött idag.
Nästa vecka ska vi ha 3 prov/läxförhör. Jobbigt! Plus att vi säkert kommer att få mer läxa.
Vet inte om det har hänt något speciellt idag.. Tror inte det.
Ikväll blir det att fara och springa. Antingen på nolia eller så bara här hemma. Vi får se.
Min blogg har varit lite tråkig på senaste tiden, inga bilder. Men jag har tyvärr inga på den här datorn (Larses bärbara), så ni får stå ut tills jag orkar sätta mig vid den stationära igen. Blir troligtvis innan jag fyller år (om 2 veckor :D), och då ska jag också lägga in en bild på mina gardiner (a)
Nu ska jag gå och äta. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0