Vill spela innebandy

Har inte hunnit skriva nåt idag, sorry. Hade fullt upp med att packa allt jag skulle ha hit (till pappa) och att städa. Sen ca klockan halv fem åkte vi hit. Så jag har inte hunnit göra mycket annat än det hemma hos mamma idag. När jag kom hit så åt vi middag, och sen har jag hunnit duscha också.

Imorgon kväll ska vi (jag, pappa, Robin, Rasmus, Tarja och Minna) fara och se Avatar på bio. Hoppas att den är bra :)

På lördag har vi match. Det kändes askonstigt att inte spela innebandy idag, så jag längtar :]

Ska också försöka att hinna vara med Malin i veckan, men annars blir det ju nästa vecka, när båda är tillbaka i ö-boda igen.

Nu ska jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0