Långt

Skrev ju att jag skulle berätta om igår kväll, så jag gör väl det nu då.
Jag var nere hos Malin, vi satt och pratade i soffan. Då kom moster och frågade om vi skulle hänga med till Täfteå, för hon skulle på logdans.  Så vi bestämde oss för att följa med. Fast vi var bara utanför. Först passade vi lite med en fotboll, och sen buggade vi lite, haha. Tyck vad ni vill, vi hade iallafall sjukt roligt!:)
Idag följde jag som sagt med dem till Gamlia. Malin skulle jobba med sitt lag. Så jag satt typ brevid och tråkade ;) Det tog typ flera timmar, så jag har inte fått mycket gjort idag nej.
När vi var klara där åkte vi till Team Sportia, för Malin skulle få nya fotbollsskor. Haha, och så var det Hanna Ljungberg som hjälpte till, och sen fick Malin sina skor signerade.
När vi kom hem åt jag och sen gick jag och Malin ner på planen och spelade en liten stund. Efter det har jag börjat packa det jag ska ha med till Åland. Längtar verkligen tills vi far!
Oj, det blev ett långt inlägg :] Aja, ska dra nu. Pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0