Äntligen dax för lov!

När jag kom hem efter att ha kollat på träningen igår, var mormor här. Det var kul att se henne, för vi har inte träffats på ett tag. Jag fick en massa saker. Bland annat läppglans, tröjor, örngott, rengöringsmedel, sminkborstar och scrapbooking saker. Allt var jättefint. Har inte tagit några bilder än, men det kanske kommer senare.
Nu har Max varit sjuk hela veckan, och jag saknar han sjukt mycket. På tal om han så har vi varit tillsammans i en månad idag<3
På elevens val fortsatte jag med min "min värld" bild. Har ritat en bild på mig bara, så jag har inte hunnit så långt.
Vi hade elevråd idag, så jag och Elena missade matten. Vi pratade först, och sen gick vi ner till rektorn. Och där fick vi sitta och vänta ett tag, hehe..
Fick chicken nuggets till lunch idag, gottgott! Tycker vanligtvis inte om kyckling, men nuggets är gott.
När jag stod och väntade på bussen efter skolan idag, kom jag på att jag hade glömt mina skridskor på skolan. Så jag fick springa tillbaka och hämta dom fort, eftersom att bussen skulle komma efter fem minuter när jag kom på det. Det var jobbigt. Men jag hann iallafall, och det var ju tur det.
När jag kom hem möttes jag av två härliga småkusiner, som kom och ropade "hej, Becca!". De är ju allt för gulliga. Nu springer Henny omkring och är glad.
Mormor håller på att laga maten. Och det luktar såå gott! Blir hungrig fast jag nyss åt mellis, hehe.
Ska dra nu. Lägger btw in en bild på "min värld bilden" när den är klar, fast det kan ta ett tag. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0