Available

Sitter i vardagsrummet, har typ nyss kommit hem.
Dagen började med musik, där vi spelade Pride. Jag och Saimek sjunger typ, hehe.
Sen hade vi engelska. Där hände det inget speciellt, tror jag.
Efter det hade vi SO. Började läsa lite om medeltiden. Inte så kul, menmen.
Sen var det lunch. Men det fanns ingen pasta - om man inte väntade i typ 20minuter - så jag gick hem och åt mackor.
Efter lunchen var det gympa. Vi spelade dodgeboll. På skärtorsdagen ska typ högstadiet + 6an ha turnering, så man måste ju träna.
Sista passet hade vi NO. Började med kemi.
Ikväll blir det massor med plugg till SO provet imorgon, och till NO provet på fredag. Sen så ska jag ju självklart också se Desperate Housewifes!
Ska dra nu. Puss,

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tja, allt bra med dig? :)

2010-03-23 @ 15:21:31
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Elena

sv; Vsg ;*,

2010-03-23 @ 15:32:34
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0