Bushen

Kom ganska nyss hem från skolan. Är i överboda.
Skoldagen var ganska chill. Började halv nio med nobel-snack. Det var nån som jobbade på Nobelmuseet i Stockholm som var och berättade om bland annat Nobelpriset och så. Det höll på till klockan tio, och sen hade vi hål direkt efter.
Efter hålet/lunchen hade vi matte. Det var inte ett så långt pass, det var helt flumm.
Efter matten hade vi elevens val. Jag gjorde först fysikprovet (som jag missade när jag var sjuk), sen gick jag ner till bilden och fortsatte på min Min Värld bild.
Slutade efter elevens val. Tog bussen hem och här är jag nu. Har bara hunnit ringa Malin en sväng, ska dit efter middagen.
Puss,

Kommentarer
Postat av: Elena

sv; Tack,

puss

2010-03-26 @ 19:19:18
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0