Candyman

Sitter hemma i mitt rum och lyssnar på musik. Det är chill.
Har nyss laddat in några låtar från Melodifestivalen på min mobil.
Kissen kom just in i mitt rum, men nu ser jag henne inte.. Anar att hon kröp in under sängen eller nåt.
Juste, glömde att skriva att när vi gick på stan var det som att vi kände hälften av alla som var där. Haha, kanske inte riktigt, men vi träffade jättemånga som vi kände ;) Nicenice..
Ska snart skypea med Malin, bara hon loggar in nån gång..
Sen vi har kommit hem har jag bara suttit och tjockat mig framför datorn, hihi.
Puss,

Kommentarer
Postat av: minna

hej du glömde skriva att du träfade mig på stan hihi ses sen PUSS !!!

2010-03-20 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0