Förkyld

Han inte blogga igår, så jag berättar vad som hände nu istället.
Första lektionen var musik. Vi spelade nån låt? Eller så tränade vi på ackord, hehe minns inte riktigt. Men jag tror förresten att det var fritt. Jag, Saimek och Elena satt i rummet vi brukar sitta i. Jag och Saimek spelade bas, och Elena strejkade, haha. Hon hade för långa naglar för att spela gitarr, och trummorna var konstiga. Hon spelar alltid keyboard, så hon fick inte spela det då. Haha, vi var helt flummiga.
Andra lektionen hade vi engelska. Staffan (SO lärare) var där istället för våran riktiga engelskalärare. Hon hade typ nationella med niorna. Men aja, där hände det väl inte så mycket. Fick sluta tidigare :)
Minns inte vad vi hade sen.. Eller jo, vi hade SO. Där pluggade vi inför provet nästa vecka.
Sen var det lunch.
Efter lunchen hade vi idrott. Vi var inomhus. De har ju bytt golv på Musköten, så det var nice att vara där.
Sista lektionen hade vi NO. Där pluggade vi till provet som vi ska ha på fredag.
Efter skolan var jag med Saimek. Det var kul. Vi såg på Scary Movie 3, satt vid datorn och såg på tv mest. For hem typ halv åtta.
När jag kom hem (åtta) satte jag mig och såg på "Dating In The Dark". Det var kul, haha.
Efter det var det ju "Desperate Housewifes", så då såg man ju det!

Idag hade vi SO som första pass. Pluggade idag också.
Sen hade vi NO, där vi också pluggade.
Efter det hade vi Svenska. Vi redovisade historierna och sen fortsatte vi att se på "Sandor slash Ida".
Sen var det lunch - soppa. Det var ganska gott.
Efter lunchen hade vi matte. Då såg vi på en film om dyslexi. Det var chill.
Sen hade vi spanska. Vi bytte platser :) Fick en asbra plats. Sen jobbade vi också efter arbetsschemat lite.
Sista lektionen var slöjd. Jag och Sandra satte oss i trapphuset och stickade/virkade. Det var nice.
När jag kom hem åt jag middag, sen upp hit ;)

Blev jätteförkyld igår, så jag ska inte fara på träningen ikväll. Ska bara vara hemma och ta det lugnt. I helgen har vi våran sista match i serien för den här säsongen :O Fast det blir träningsmatcher sen, som tur är!

Förresten, ska pierca naveln om ett tag. Nån som vet vars man ska göra det? Är Skinart eller Lava bättre?

Nu ska jag dra. Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0