Grattis Sandra! :)

Har just kommit ut ur duschen. Var på träning förut ikväll. Det var kul, jag har inte tränat på typ tre veckor, på grund av att jag har varit sjuk. Vår tränare gjorde illa sig, men hon skrattade bara. Själv hade jag ett knä som gjorde asont, och det gör det fortfarande. Får ta och smörja in det sen. När vi hade tränat klart ringde vi Viccan (en annan tränare) som fyller år idag, och sjöng för henne.
På tal om födelsedagar, idag fyller bästa Sandra Ytterberg 14 år! Grattis på dig igen, gumman!<3
Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Hade SO prov, och det gick bra. Sen NO, där vi fortsatte att träna kemi. Efter det var det svenska, och där satt vi och kollade på bilder, sen skulle vi typ skriva en massa om dom.
Sen var det lunch, inge god lunch idag - fiskgratäng och sten-potatis.
Efter lunch var det matte, fortsatte att räkna i boken. Sen hade vi spanska, där vi gjorde klart våra rum. Sen, sista lektionen, hade vi slöjd. Vi satt några stycken ute i trapphuset och stickade/virkade. Har kommit ganska långt på min halsduk :)
Efter skolan kom mamma med min skinnjacka, nicenice.
Ska dra nu. Puss,



Kommentarer
Postat av: sandra

Tack du :)<3

2010-03-24 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0