Inge DH ikväll :(

Kom hem från skolan för nästan en timme sen. Har fikat lite bara.
Första lektionen var musik. Vi fortsatte att spela Pride. Jag spelade trummor den här gången, Saimek var sjuk och jag ville inte sjunga själv. Spelade upp låten i klassen.
Sen hade vi engelska. Vi hade vikarie, som inte hade fått veta vad vi skulle göra. Så vi jobbade i boken.
Sen var det SO. Först skulle vi lösa en uppgift, sen börja fördjupa oss i ett ämne som har med medeltiden att göra. Jag valde kloster.
Efter det var det dags för lunch. Kycklingsoppa, usch! Jag åt makaronsallad och mackor istället.
Sen hade vi idrott, där vi fick välja att spela dodgeboll eller ha valfritt. Jag, Elle, Lina och Kornelia spelade badminton - utan nät. Sen spelade vi lite fotboll och lite basket. Man fick (om man ville) gå till Johan (läraren) och ta reda på hur man ligger till i gympan. Han sa till mig att om jag tar för mig lite mer så kommer jag att nå de högre betygen i 8an och 9an. :)
Sista passet hade vi NO. Fick tillbaka proven. Jag fick 22/25poäng, så jag blev glad.
När vi slutat åkte jag buss hem, och jag har ju redan sagt vad jag har gjort här hemma.
Tror att jag ska gå och duscha, ska bara blogga på andra bloggen också först. Puss,

Kommentarer
Postat av: Elena

sv; haha jao ;P

2010-03-30 @ 16:19:04
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0