Ingen rubrik

Hann inte blogga efter matchen igår. Vi förlorade med 3-1, men vårat anfall var riktigt bra! Försvaret var det lite sämre med, menmen. Alla matcher kan ju inte vara lika bra.
Efter matchen åkte jag och Larse och hämtade Robin på stan (mamma var och handlade). Sen åkte vi hem till Larse, där jag duschade. Efter duschen såg jag på tv en stund, och mamma kom dit. Sen åkte mamma och hämtade Rasmus på scouterna, och när de kom tillbaka var det dags för mat.
Efter maten såg jag och Robin på tv en stund till, sen åt vi efterrätt. Efter den såg vi på "Benjamin Buttons otroliga liv". Det handlar om Benjamin, som föds som 80 år och blir yngre istället för att åldras. Det var faktiskt bra, så om du inte har sett den redan tycker jag att du ska göra det!
Vi åkte hem strax efter nio, och kom hem strax före tio. Fikade lite och gick sen och lade mig.

Idag har det väl varit en vanlig skoldag.. Hade elevråd på morgonen, men det var ganska chill. Niorna satt typ och pratade om deras SO eller nåt sånt. Max var sjuk :( Tror att jag ska ringa han ikväll och fråga om han kommer imorgon.
Efter skolan tog jag ju bussen hem, och när jag kom hem åt jag middag. Efter middagen gick jag och mamma ut och skottade snö från taket. Det var asjobbigt för armarna, hehe, mamma gjorde det mesta av jobbet. När vi var klara gick vi in, och nu sitter jag här. Eller, juste jag hoppade från taket när vi var klara. Åkte typ ner med ansiktet i snön, och när jag sedan skulle gå till framsidan var det snö upp till midjan, och mina täckbyxor åkte upp. Så jag fick inte bara lite snö i skorna.. Hehe.. Men det var iallafall kul, det är ju huvudsaken. Man lever bara en gång.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Se på tv och träna engelska läxan.
Ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: sandraa

Benjamin Buttons otroliga liv är faktiskt en super bra film!!:)

2010-03-01 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0