JAG HITTADE DET JAG SKRIVIT!! :)

Max var sjuk idag också :( Saknar han jue! :]
Idag vet jag inte om det har hänt något extra kul, men berättar om dagen ändå.
Alla hade musik på morgonen (Mattias skulle på något möte på eftermiddagen). Det var väl kul. Spelade Paranoid. Jag spelade trummor.
På engelskan hade vi "läxförhör". Man skulle, i paren vi sitter i, förhöra varandra på läxan vi hade. Det gick väl bra. Fast jag glömde böckerna på skolan igår, så jag fick välja nya ord.
På SOn pluggar vi till provet vi ska ha vecka 11. Vi fick frågor vi skulle besvara. Det var ganska drygt.
Fick gröt till lunch - inte det godaste!
Efter lunchen hade vi idrott. Man fick välja om man ville åka skidor eller skridskor. Jag och Saimek åkte skridskor. Det var kul. Men en gång skulle båda hämta bollen, och väl framme vid den krockade vi. Fick ont i revbenen, men det har gått över nu.
På NOn såg vi en film om tinitus, och så var det en tant där och pratade. Fick sluta tidigare.
Har också haft ont i skallen idag. När jag kom hem hade jag lite feber, men jag hoppas att det inte är kvar imorgon.
Ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0