Sjuk

Sitter i köket med en kopp te. Har just ätit frukost. Är sjuk idag, har fått feber och har ont i halsen.
Missar inte så mycket i skolan - NO labb, bild och lästiden.
Och så får jag sällskap av Robin om ett tag. Han slutar vid elva, så han far till stan och tar bussen hem. Han kommer vid ett.
Tills dess ska jag se om jag hittar nån bra film att se på. Är helt slut, så jag orkar inte göra något annat tror jag. Kanske läser en stund sen också, om jag orkar.
Men jag missar träningen ikväll också ;/ Så då får jag inte spela matchen på lördag. Ska iallafall fara och kolla om jag har blivit frisk.
Näe, ska bara ta och skriva ett inlägg på andra bloggen, sen blir det movietime. Puss,


Kommentarer
Postat av: Elena

sv; Hahah ja visst är vi ;)

Tråkigt utan dej idaa,

puss,

2010-03-18 @ 12:20:30
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0