Slalom

Har varit i Kassjöbacken och åkt slalom i nästan fem timmar idag. Det var sjukt kul! Åkte med Malin. Fast sista åket skulle jag hoppa i ett ganska stort hopp, och då fick jag för hög fart, så jag slog upp knäna i skallen. Fick asont i huvudet och i höger knä. Knäet har börjat svälla upp också. Hoppas att det blir bättre snart.
Är inte tillsammans med Max längre, så ni slipper mitt tjat, haha.
Imorgon blir det kanske en skidtur till Mjösjön. Får se om vi hittar skidor så att det räcker till alla bara.
Såg just på "Sommaren med Göran". Den var ganska bra, rätt så rolig.
Idag fyller pappa och moster år, grattisgrattis igen! :)
Ska fika lite nu, sen sängen. Är sjukt trött. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Elena

Tråååk de där me max, hoppas du mår bra iaf,

Puss ;*

2010-03-11 @ 11:47:41
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0