Snart helg!

Har just sett på Sveriges Värsta Bilförare, höll på att dö av skratt.
Annars har jag varit på träning ikväll. Slägde mig ner i sängen när jag kom hem, haha. Det var jobbigt med fys.
På skolan hade jag NOlabb som första lektion. Vi gjorde nåt med rödkål.
Andra lektionen var bild. Fortsatte med Min Värld bilden.
Sen var det lunch, biffstroganof. Det var faktiskt ganska gott.
Efter lunch hade vi lästid.
Sen hade vi spanska, fortsatte med rummen.
Efter spanskan var det idrott, spelade dodgeboll.
Sista lektionen var matte. Bytte platser, och pratade om måndagen. Sen gjorde vi något matteproblem också.
På måndag ska vi ha en fixar-dag. Vi ska göra det snyggare vid våra skåp. Jag och några andra ska måla väggmålningar :) Det kommer bli nice!
Ska plugga/packa nu. Puss,

Kommentarer
Postat av: Lina

Glömde skicka i går men nu får du den:D

http://zotnowsliniz.blogg.se/

2010-03-25 @ 22:51:10
URL: http://zotnowsliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0