Snöskottning

Satt vaken till ett tiden i natt. Filmen var ganska bra, men jag hade förväntat mig mer av den.
Vaknade vid elva imorse. Skönt att sova ganska länge en dag. Klev upp och såg på tv med Rasmus en stund, sen åt jag frukost. Typ en halvtimma efter att jag ätit skulle vi äta lunch. Just innan lunchen kom förresten farmor och Calle. Så direkt efter lunchen fikade vi. Så jag kan väl inte påstå att jag var hungrig efter det.
Efter fikat gick jag och Robin in på hans rum och lyssnade på musik. Sen skulle vi ut och skotta snö på taket. Det var trååkigt. Fast det var kul att hoppa ner på taket sen. Sen gick jag in, och nu sitter jag här.
Kom ihåg att kolla musikbloggen också ;)
http://musicbybeeccahandmolly.blogg.se/
Hare bra!<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0