Stan

Sitter hemma hos Tarja. Hon har blivit sjuk, så jag och pappa åkte hit.
Pojkarna har varit på stan, men jag tror att dom har kommit hem nu.
Vi hade ju match imorse. Jag tittade bara på, menmen. Den förlorade vi med 2-0. Synd.
Efter matchen gick jag och pappa hem och åt lunch. Sen for vi ner på stan. Jag köpte ett vitt linne på Gina. Efter en stund kom Minna, så hon gick med oss ett tag. Sen gick bara jag och hon tillsammans, för pappa skulle kolla på byxor. Sen kom hennes kompis, så jag, Minna och kompisen gick tillsammans ett tag. Sen kom pappa, och då for jag och han hit.
Annars har det inte hänt något idag, tror jag.
Ikväll är det ju premiär för både "Jakten på Julia" och "Körslaget". Vet inte alls vilket jag ska se på. De är ju samma tid också. Klockan åtta i 1an respektive 4an. Vi får väl se om nån annan vill se på något av de programen, annars får vi se hur jag gör.
Ska dra nu, kanske skriver sen. Puss,

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: jaha men.. aja

2010-03-20 @ 15:51:12
URL: http://zotnowsliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0