Tidig morgon?

Vaknade som sagt klockan fem imorse. Steg upp och åt lite frukost. Sen hämtade vi Malin och skjutsade mormor till flyget. När vi sett att hon fått komma in i flyget åkte vi hem igen. Hade allsång i bilen på hemvägen, haha. När vi kommit hem gick jag upp och sov en stund till. Var så trött att jag mådde dåligt. Sov nästan till tio. Då klev jag upp och åt frukost once again. Sen såg jag på tv en stund, men det var inte mycket intressant där. Jag tröttnade och bestämde mig för att ta itu med skolarbetet istället. Det höll inte länge, efter en stund orkade jag inte jobba längre. Gick upp och städade mitt rum. Det var inte alldeles för fräscht där inne, hehe. Det blev iallafall bra sen. När det var klart gick jag ner och rensade filmer. Sen åt vi lunch.
Efter lunchen gick jag och Rasmus ner till Malin och de andra kusinerna. Först satt jag och myste med Jocke i soffan en stund, medans Malin åt. Sen när hon var klar gick vi upp på övervåningen en stund. Sen kom mamma och Larse, så då gick vi ner och fikade lite. Efter fikat spelade vi SSX en timma ungefär. Sen gick vi upp en stund till. Efter det gick vi ner till Malins rum och bara chillade. Gick hem vid halv fem. Haha, Robin sa att dom skulle komma om tio minuter när vi messade, och nu har det gått mer än en halvtimma. Hoppas att de kommer snart, så att jag får mat, hihi. Killarna har klippt sig.
Efter maten vet jag inte vad som händer. Ikväll blir det väl att se Let´s Dance och äta något gott.
Vi hörs sen! Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0