Skola igen

Sitter ensam hemma. Mamma jobbar fortfarande, Rasmus är hos en kompis och Robin är i stan (han ska träna). Så det är lugnt och skönt här. Åt middag för en stund sen. Var så sjukt hungrig efter skolan. Vi fick prinskorv och potatis till lunch. Inte det godaste, speciellt inte när korvarna var jättesalta och när det inte fanns något ketchup.
Vi hade matteprov idag, det gick ganska bra. Det var bara en fråga jag inte kunde svara på.
Annars har det nog inte hänt så mycket idag. Än iallafall, hehe.
Imorgon ska jag vara med Saimek efter skolan. Vi kanske ska börja ta sånglektioner :D Bara det inte kostar för mycket, så tyckte mamma att det var en bra idé.
Ska pierca naveln i år. Mamma skulle fundera, och om hon tycker att det är okej kanske jag och Saimek far in till stan i helgen och gör det. Han ska pierca ögonbrynet. Det kommer bli nice. Men om jag inte får göra det än, ska jag göra det i sommar. Btw så har Saimek klippt sig och bytt stil under lovet, han passar jättebra i det! Det var tänkt att vi skulle göra en makeover i sommar, men han orkade inte vänta så länge, så det blir väl bara jag då. Hehe, ska typ färga håret och göra en massa saker med min klädstil. Taggar sommaren så enormt! Det här kommer att bli den bästa sommaren ever! :) Hihi, hoppas jag iallafall. Plus att vi ska till Piteå med fotbollslaget, det kommer också att bli nice! Taggar tills vi får fara till Gothia. Har bestämt mig för att spela fotboll åtminstonde tills dess, sen får vi se om jag fortsätter efter det.
Haha, om ni undrar varför jag skriver om allt det här, så är det väl för att det ska komma in något intressant i bloggen, och för att jag känner för att skriva ett långt inlägg idag. Kanske laddar in några bilder på datorn från mobilen också, så blir inlägget lite roligare.
Har sett att min header har blivit konstig, och typ inte syns (iallafall inte när jag kollar). Nån som kan hjälpa mig? Eller vill hjälpa mig att göra en ny header. Känner ju några som är bra på sånt där, men jag vet inte om dom kollar min blogg. Kanske skriver en kommentar på deras bloggar, får se. Skulle iallafall vara kul att få en ny header.
Haha, idag på skolan hade jag och Elena på oss likadana tröjor, duktigt. Vi hade inte pratat med varann eller nåt, så det var lite wierd. Jag skämtade till det och sa till henne "du får börja mejla ditt klädval varje morgon". Hehe.
Det är ingen löpträning ikväll (?). Det står inget på hemsidan iallafall. Så jag tänkte passa på att plugga lite. Har engelska läxa tills imorgon (glosor), svenska läxa tills på onsdag (välja en rolig historia, som jag sen ska läsa upp för klassen), NOprov på fredag och SO prov nästa vecka på onsdag. Och så har jag spanska tills nästa vecka också. Så det är lika bra att få lite bortgjort under dagarna som jag inte har nån träning eller så.
Nu har Rasmus kommit hem, tror jag. Hehe tyckte iallafall att jag såg han på gården. Mamma kommer hem när som helst. Och Robin kommer efter träningen när mamma hämtat honom. Längtar tills han kommer, för då kan jag ta hans mobil och spela Guitar Hero. Hihi, han lovade iallafall att jag skulle få låna den idag. Min mobil är konstig. Den stängs av (av sig själv) när man är ute, och så kan man inte spela på den ("Resursen är inte tillgänglig"). Den är bara en månad, så det är lite konstigt. Den har också stängt av sig medans jag pratade med en person, och under natten. Då ringde inte väckarklockan, så jag försov mig. Menmen..
Nu ska jag bara ladda in några bilder, sen slutar jag. Det kan ju bli så att vissa inte ens orkar läsa allting, hihi.
Puss, R


Robins mobil


Dagens outfit:
Tröja - Gina Tricot
Leggins med kedja på sidan - KappAhl
Halsband - Present


Kommentarer
Postat av: Elena

hahah vi hade lika dana tröjor ;D,

2010-03-17 @ 16:19:07
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0