Chill dag

Sorry att jag inte skrev något igår, men jag bestämde mig för att ha en datafri kväll. Hade ju 1,5 timmars fotbollsträning, så jag hade inte mycket tid över sen ;) På träningen gjorde jag illa mitt knä (som jag redan har problem med), det gör ont när jag går. Hoppas att det går över tills på matchen på söndag! Haha, ska förresten stå halva den matchen (a) Önska mig lycka till!;)

Hade en ganska chill dag;
* Först spanskaprov
* NO, vi var ute
* Svenskaprov
* lunch
* Matte
* Hål
* Slöjd, fick sluta efter 25 min ;)

Haha, så dagen har varit helt okej. Har inte gjort så mycket hemma, var ute en stund och sen spelade jag fifa :]
Aja, vi får höras imorgon! Pussar,

<3

Elle och Lina;) Haha, döda mig inte på måndag:]<3


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; härligt, ja självdå?:D

2010-05-13 @ 00:50:07
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Eleena

buuuuuuuuuuuuhh!!

Dödar dig nästa måndag ;)

2010-05-13 @ 17:59:48
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0