Dagen

Det kändes som att dagen gick fort idag ;O Måndagar brukar alltid vara så långa och dryga! ;)
Har inget annat att skriva om, så jag berättar väl om vad vi har gjort idag ;)
*Västantid - vi pratade om vad som händer i veckan, sen läste vi en stund.
* Matte - vi fick tillbaka matteprovet (fick alla rätt) och noprovet (fick ett bra resultat). Sen fick vi några gamla prov också.
* Engelska - vi läste lite och gjorde uppgifter till texten.
* Lunch - åt mat, sen satt vi och bara pratade vid skåpen.
* Svenska - fortsatte med tidningen. Gick igenom hur man skriver en insändare.
* Spanska - tränade på typ dialoger eller nåt. Jag fick göra en massa som jag missade när jag var sjuk i tosdags.
* SO - läraren gick igenom vad en nyhet är, och sen lekte vi viskleken, haha :]

Jaa, det var min dag hittills ;)
Har ni haft en bra dag? :)

Nu ska jag dra, hörs sen! Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0