Grattis<3

Idag skulle finaste Frida ha fyllt 14 år, grattis<3 Hoppas att du har det bättre där du är nu!

Gick till Fridas grav på hålet, har inte varit där sen begravningen. Det var iallafall jättefint där! Vi stod där en stund, sen orkade vi inte mer.
På dansen lärde vi oss en ny dans, jag tycker att den är svår! Jonas (läraren) sa att vi skulle få lära oss en ganska så svår dans, och jag ba; nooo.. :] Hihi..
Annars vet jag inte om det har hänt nåt speciellt idag..
Ikväll ska jag fara till träningslägret, hoppas att det blir kul! :) Så ni vet varför det inte blir nån fler uppdatering förrän imorgon nån gång ;)
Hörs då! Puss,

Kommentarer
Postat av: egoboosting

hon har det säkert bra :)



sv: skönt att höra :) min dag har varit bra! din med? :)

kram

2010-05-07 @ 18:01:37
URL: http://egoboosting.blogg.se/
Postat av: egoboosting

sv: roligt!:D

hur är allt idag då?

kraam

2010-05-08 @ 19:26:12
URL: http://egoboosting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0