kännssomattjagharvärldenstråkigasteblogg

Sitter vid mammas dator, internet slutade funka på laptopen.
Det här har jag gjort idag:
* SO - fortsatte med religionen
* NO - hade fusklappsprov
* Svenska - vissa gjorde klart tidningen, andra gjorde en uppgift
* Lunch
* Matte - räknade
* Spanska - gjorde typ uppgifter och så
* Slöjd - fortsatte med klänningen.

Kläningen är snart klar, men ska vara på slöjden på elevens val på fredag, istället för dans, och ska väl försöka bli helt klar då. Nästa vecka har vi vikarie på slöjden, så jag kan inte göra den då.
Jag och bror var ute och sprang för en stund sen. Fast det blev inte allt för mycket spring för min del, på grund av andningsproblem och knäskador.
Aja, ska dra nu. Pusshej,





haha, gammal bild

Kommentarer
Postat av: matilda

Fin blogg:D!



den katten du har i din header liknar min katt på pricken;)!

2010-05-26 @ 21:53:29
URL: http://livebyme.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha fin smile :P

2010-05-28 @ 17:30:23
URL: http://zotnowsliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0