Orkarintekommapånågonrubrik

Förlåt för dålig uppdatering, men det är så mycket med skolan och träningar och sånt.
Idag har dagen också gått ganska fort, för att vara längsta skoldagen iallafall! :)
* SO - fortsatte med tidningen
* NO - började skriva på våra fusklappar, vi ska ha fusklappsprov;) Man får en lapp av läraren, sen får man skriva vad man vill på den, båda sidorna, och sen får man ta med den på provet. Såå skönt med lite fusk ibland, hehe :)
* Svenska - fortsatte med tidningen
* Lunch
* Matte - räknade
* Spanska - jobbade och fick smaka på kokaingodis (hahahah, dom har gjort godis av bladen från en planta som man även gör kokain av), ingen höjdare! Smakade bara äckligt
* Slöjd - fortsatte med klänningen

När jag kom hem fikade jag och sen dammsugade vi lägenheten. Sen har jag läst och spelat xbox. Är sjukt trött, har varit det hela dagen, så det blir en tidig kväll för mig. Pussar,


-

Kommentarer
Postat av: Sara

har du ritat den i headern? grymt bra du är på att rita isf! :D

2010-05-23 @ 19:36:39
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0