PSG

Sitter och gör typ ingenting.. Chattar med några, men annars inget speciellt;)
Dagen har varit bra, förutom att jag fick veta att jag och några andra 96or i laget bara kommer att få spela typ 2 matcher i PSG! Jag och Sandra blev typ skitsura. Det känns inte värt att fara om man inte får spela lika mycket som alla andra! Verkligen! Så vi får se om jag följer med, eller om jag stannar kvar hos momo på Åland istället.
Fortsatte med min klänning på slöjden. Den är snart klar! :) Jag kunde till och med testa den på idag;) Jag ska typ sy några sömmar till, sy fast bältet (eller vad jag ska säga) och dragkedjan och lite sånt bara :)
Hörs sen! Pussar,

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: jadå min dag har varit helt okej, din? :)

2010-05-05 @ 16:46:26
URL: http://lehnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0