Regn

Regn ute;/ Vill ju ha sommar!

Dagen har varit bra, förutom att jag råkade tappa min mobil så att när jag ska skjuta upp den är den typ lite trögare än förut. Och typ jättemånga i Umeå har inte kunnat skicka sms i morse. Bara konstigt..
Så här var dagen;
* Musik - spelade trummor
* Engelska - redovisade länderna
* SO - fortsatte med religion
* Lunch
* Idrott - teori i klassrummet
* NO - skrev klart fusklapparna, har prov imorgon

Skönt att sluta tidigt! Men jag taggar inte träning i det här vädret ikväll. Menmen, det blir säkert bra.
Ska dra nu. Pussar,

Rongedals på kulturnatta


Kommentarer
Postat av: Lina

Du skulle juh kasta den där vanten på mej då råkade du juh kasta din mobil med... smart

2010-05-25 @ 16:39:50
URL: http://zotnowsliniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0