Saknad<3

Sitter och chattar med några:)
Dagen har varit kul, förutom att det kom en präst (samma som var där när Frida dog) och pratade med oss om Frida igen. Dom sa att allt skulle bli bättre av det, men det blev ju bara värre igen! ;O  Blir alltid ledsen när det kommer nån och pratar med oss om henne. Saknar dig så sjukt mycket Frida! Önskar att du kunde komma tillbaka på nåt sätt..<3  Vet att det finns folk som tror att jag inte kände henne. Jag kanske inte var hennes bästis på slutet, men vi har känt varandra sen vi var små, så det gör minst lika ont för mig som för er! Orkar inte med folk som säger så..
Imorgon börjar våran träningshelg. Från imorgon till på lördag ska laget träna, ha kul och sova över på dungen, hoppas att det blir roligt!:)
Ska dra nu. Pussar,


Juste, fick Salem Al Fakirs autograf i veckan :) Tarja hade typ tagit den åt mig när han var på Go´kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

ja min dag var bra :) hur var din?

2010-05-06 @ 17:43:04
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: ellen ~

vad coolt^^

2010-05-09 @ 19:11:39
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0