Sorry

Förlåt att jag inte bloggade igår, men det fanns inte tid för det. När jag kom hem från skolan fikade jag bara, och sen hämtade mamma mig och vi åkte till Lars-Erik för att äta middag. Efter middagen så gick vi blodomloppet. Det var kul! Fast som sagt så gick vi bara, men nästa år ska jag och Malin troligtvis springa 5km, om mina knän är bättre.
Veckan har gått jättefort! Så här såg den här dagen ut;
* Svenska - fortsatte med tidningen
* SO - fortsatte med tidningen
* Hål - gick till Kvantum och köpte glass
* Lunch
* Matte - räknade
* Sen skulle vi ha elevens val, men vår danslärare messade några och sa att han inte kunde komma. Så vi fick sluta :) Åkte hem med Malin och Billy.
Väl hemma så solade jag några timmar, och sen gick vi ner för att fira Henny som fyllde 3år igår ;) Fick grillat och massa fika, gott.
Nu ska jag kolla bloggar, sen vet jag inte vad som händer. Tänkte städa bilen, men den står i skugga, så jag gör det en annan dag ;)
Pusshej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0