Bad imorgon

Nu är jag hemma igen efter att ha varit och stöpt ljus med släktingarna (några av dom iaf). Trodde att jag skulle hinna blogga innan jag åkte, men jag orkade inte starta datorn hehe (a).
Sitter och lyssnar på Toves skiva på spotify, och gud vad bra den är!<3 Vi ska fara och köpa den på onsdag<3
Annars har det inte hänt mycket idag, har legat och läst en stund på morgonen..
Imorgon har vi bad med skolan, och jag taggar inte.. Menmen om man ska få betyg i idrott så är det bara att kämpa, hehe! Blir iaf kul med tjejerna när man får fritt;)
Nu ska jag gå och duscha. Vi hörs sen! Pusshej,


Kanske ska ta och se den här filmen ikväll igen, det var längesen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0