Kenza & Tyra Show

Såg just Kenza & Tyra show. Annars har jag bara tränat ikväll typ. Skönt med träning, men ventilationen var så dålig på Nolia, så fick känningar av min astma igen:( Har inte kännt av den så mycket under innebandysäsongen, och vill inte göra det nu heller!
Nu ska jag väl gå och fika något, och sen ska jag se klart "The Blind Side". Av det jag har sett hittills så verkar den rätt bra, tycker jag! Kanske inte en sån film som jag ser vanligtvis, men ändå bra.
Haha, jag ska sluta svamla nu. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Jag är sugen på att se den filmen, hur var den?

2010-11-04 @ 23:24:37
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0