Kväll

Tjenamoss! Haha..
Är sjukt trött, så jag sitter bara och flummar lite, hehe:) Malin åkte nyss hem, haha, asså fett kul det var när hon var här!:D Haha, och när hon skulle gå hem jag ba: Hallå, byxorna då? Och hon kollade på mig som om jag var dum i huvudet.. Sen fattade hon (hon hade på sig leggins, men skulle ha mjukisar ovanpå). Haha, det låter inte så kul, men det var lätt dagens!
Annars har jag varit på loppis idag och fyndat lite julklappar;)
Funderar på att göra videoblogg imorgon, fick lite inspiration när jag och Malin filmade idag, haha:)
Hare bäst! Pussar,


Försökte ladda in bilderna från mobilen, men dom försvann typ?;O

Kommentarer
Postat av: Matilda

fin blogg!

frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga =)

kram!

2010-11-06 @ 23:55:08
URL: http://matildastrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0