Material Girls


Såg just den här filmen, och den var väl hyfsat bra. Lite rolig, men konstig från början. Och den var lite konstigt redigerad också. Vet inte hur jag ska förklara, ni får väl se den om ni vill fatta;) Som ni kanske ser så har jag gjort en ny kategori som heter "film". Ser ju på ganska mycket film, så jag tänkte skriva vad filmen handlar om och vad jag tyckte:)

Ava och Tanzie är enda arvingar till Marchetta, världens största kosmetikaföretag. Glamoursystrarna lever lyxlivets ljuva dagar som präglas av VIP-fetser, blixtrande kameror och mängder med kreditkort som räcker till ett helt liv utan arbete... Fram till dess att en skvallerskandal krossar företaget och lämnar systrarna utblottade - utan bilar, bostad och botox. Nu är det buss och begagnade kläder som gäller, men så bestämmer sig Ava och Tanize för att packa upp sminkväskan och ta upp kampen...

Det är alltså en komedi från 2006, så den är inte speciellt ny, och som sagt inte den bästa film jag sett. Men den var ganska rolig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0