2/2-2011

Wihoo, jag hann göra ett till inlägg! Haha;)
Har gjort mina läxor och duschat och så:)
Skönt att träna var det också! Även fast min handled gjorde ont, menmen, med tejp och bandage blir allting bra:] Berättade jag om min handled förresten?;O Kommer inte ihåg..:] Såhär skrev jag på facebook iallafall (förklarar typ allt)
Känns ju stabilt att hela duschhyllan med alla schampon och sånt + duschdraperiet rasade när jag stod och borstade tänderna.. Och så ramlade det ju såklart rakt på mig, så nu är min handled röd och gör ont.. Min vanliga tur ja.
"Känns ju stabilt att hela duschhyllan med alla schampon och sånt + duschdraperiet rasade när jag stod och borstade tänderna.. Och så ramlade det ju såklart på mig, så nu är min handled röd och gör ont.. Min vanliga tur ja."
Jaa, känner mig enormt duktig..:]
Men nu ska jag inte göra det här till ett superlångt, tråkigt inlägg;) Vi hörs imorgon! Puss,


försökte att ladda upp en bild som jag tog med webbkameran nyss, men det gick inte?;S så ni får denna istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0