En av mina drömmar

Jag var jätteduktig när jag kom hem - gjorde engelskaläxan, pluggade till musikprovet och lite till NOprovet!:) Haha, stolt eller...? Är en sån här person som får hyfsat bra resultat även om jag knappt pluggar något, men nu måste jag börja satsa lite mer på skolan! Vill få en bra utbildning så att jag kan tjäna bra när jag blir vuxen haha;) Min "största dröm" (om man tänker långsiktigt) är nämligen att designa och bygga mitt egna hus! Och ha råd att göra det precis som jag vill ha det.
Oj, varför började jag skriva om det här nu? Brukar inte ta upp såna här saker på bloggen, haha. Men ska som sagt göra bloggen lite roligare, och då kanske jag behöver något att skriva om ibland?;) Haha, ojoj vad jag babblar om ingenting nu.. Ska sluta! Hare. Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0