Fredag!

Hade matteprov idag (känns som att vi har prov mest hela tiden just nu!), och det gick bra. Det var inte så svårt heller så;)
Efter skolan drog jag, Elena och Hanna till stan! Grymt kul alltså!;D Haha, älskar vår humor ja..
När jag kom hem igen så fick jag gå upp och kolla i allrummet, där mamma målat om:) Blev sjukt bra tycker jag! Nu ska vi bara hitta en soffa:)
Vi hörs! Puss,


allrummet! väggarna var tidigare ljusgula, så det är ganska stor förändring:) vi ska bara måla runt fönstrena och några lister, och sen möblera så är vi klara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det grönt?

2011-02-11 @ 19:28:11
Postat av: feztis

Låter roligt :)

Vi kanske ska träffa en vän med barn i morgon men annars har vi inget speciellt planerat!

2011-02-11 @ 20:30:36
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0