Spanska

Läxan gick ju fort, trodde spanskan skulle vara svår;O Som tur är så "har vi gjort läxan på skolan", eller, vi har haft jättemånga lektioner där vi har gått igenom/arbetat med det vi just nu har läxa på;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske fika något och gå i säng sen? Eller kanske se ett avsnitt av Desperate Housewifes och sen gå i säng? Det andra alternativet låter mer lockande, så blir nog det! Har en goooood drickyoghurt som står och väntar på mig i kylen - perfekt filmgodis juu!:)
Vi hörs imorgon. Puss,


Åhh, jag vill ha vår nu! Saknar min jacka (som jag visserligen hade på mig igår, men vill kunna använda den ute också;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

enligt mig så har du väldigt fin kroppsform på denna bild!!

2011-03-19 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0