Another Cinderella Story



En musikalisk och magisk ny askungesaga, där de dansar lyckliga i alla sina dagar. I denna sprudlande version spelar Selena Gomez (The Wizards Of Waverly Place) Mary, en modern Askungen med dansskor istället för skor av glas. Drew Seeley (High School Musical) spelar Joey, en charmig nykomling på skolan som letar efter en tjej att överösa med kärlek. Kanske är Mary den rätta? Musiken och dansen, den härliga romantiken och mängder av överraskningar gör Another Cinderella Story till en film som alla gillar!

Detta var en av filmerna vi köpte igår. Den var ganska bra. Några av mina kompisar hade sett den och pratat om den, så jag tänkte att jag också skulle kolla på den:) Gillar ju såna här romantiska filmer (gärna med musik eller dans i också, och det har den här massor av!), så jag gillade den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0