Meet´n´greet bilderna:)


Minnah<3

Daniel:)

Sassa:)

Haha, Olle, han rörde sig just när jag tog fotot..

Linda:)

Andreas:)

Elin:)

Geir:)

Linnea:)

Jay:)

Alltså jag måste bara berätta om detta.. När vi blev eskorterade dit så steg min puls rejält. Såg Minnah och det kändes som att jag skulle svimma. Det var ca 7 personer framför mig, så jag hade lite tid att lugna ner mig.. När jag kom fram till henne så gav jag henne en bild som jag ritat. Hon blev jätteglad och läste att det stod Rebecca på den (hade ju skrivit mitt namn när den blev klar..). Hon ba: "nämen, vänta nu.. Rebecca..? Brukar inte du kommentera min blogg? Herregud, vad fin bild! Snälla, får jag krama dig?" Så jag fick en stoor kram av henne då:) Sen fick jag autograf och så, men alltså shieet.. Jag var helt skakis efteråt, känns som att allt bara var en dröm.. Och idag får jag träffa henne igen!;D <3

Kommentarer
Postat av: Elenaa

hahahah becca du ä galen! ;D

2011-01-30 @ 15:32:23
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0