Tränat

Kom hem från träinngen för en stund sen. Vi körde mycket fys och kondition, men det var kul! Synd bara att jag inte orkar springa lika länge som alla andra (för då börjar mina knän göra ont..:/) Men jag kör så gott jag kan! Bättre att satsa på knäna före konditionen, eftersom att det är lättare att springa utan knäproblem;)
Haha, nu känns det som att det blev en massa snack om mina knän:] Men de är ju "en stor del av mitt liv" och den här bloggen handlar ju om mitt liv så:)
Jag är jätteglaaaaaaaad!;D;D Vet inte varför, men det sprollar (spelar ingen roll, för er som inte riktigt förstår mitt språk:])
Nu kom bror just och sa att duschen är ledig, så jag går dit nu!:) Vi hörs! Pussssssssssss,




hahaha, "träningsoutfit" x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0