Besök!

Har varit hemma idag igen. Tänkte gå till skolan, men mådde fortfarande dåligt imorse, så mamma tyckte att jag skulle stanna hemma en dag till och gå till skolan imorgon istället.
Haha, undrar vad min spanskalärare tycker om mig nu - hon gav alla andra sovmorgon idag för att jag skulle hinna göra provet i lugn och ro och sen dyker jag inte upp.. Hehehehe..
Men jag har faktiskt varit duktig idag (en stund iallafall)! Jag har städat mitt rum (tillochmed dammtorkat!) och sytt klart en kanin (gosedjur) som jag började med i 2an eller 3an! Haha,
Ikväll kommer älskade mormor och hennes sambo hit! De ska vara med oss under sportlovet, rooligt! Träffar ju inte dem så ofta, eftersom att de bor på Åland, men då blir det ju bara roligare att träffas när man väl gör det!
Vi hörs. Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0