Doftljus

Dagen har varit ganska bra, men har haft ont i tån.. Gick till skolsystern och tydligen är det en blödning i leden + en kraftig stukning, möjligtvis en spricka.. Så om det blir värre så blir det röntgen.
Ikväll blir det bara att sitta hemma och ta det lugnt. Måste plugga till ett NOprov som jag har imorgon också.
Nej, nu måste jag laga middag, vi hörs! Puss,


Haha, testar på en teori - när jag pluggar till ett prov så ska jag ha ett doftljus tänt bredvid så att jag känner lukten. Sen när jag ska göra provet, så sätter jag lite av doften på en näsduk och använder under provet.. Vissa forskare säger att man kopplar lukten med det man pluggat på! Sen om det funkar vet jag inte;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0