Haha, skadad igen......

Ojojoj, inte bra uppdatering här inte! Det ska det bli ändring på!

Igår drog jag och Malin på stan. Gick runt en stund och sen skulle jag till optikern. Kollade synen igen (som har blivit mycke värre!) och beställde nya glasögon! Kommer kännas sjukt konstigt att ha dom hela tiden;s Sen drog jag på träning, och det gick ju inte så bra.. Tränade i kanske 20 min, sen trampade jag snett, föll och gjorde illa foten. Den är stukad:/ Haha, man kan ju bara skratta, alltid jag som gör illa mig, jag lovar, jag har alltid ont nånstans.. Men den blir bättre och bättre fort som tur är!

Idag åkte vi slalom i Kassjö, roligt! Kunde dock inte åka så länge, för min fot började göra ont haha.. Sen har vi varit och firat moster som fyller år! Och pappa fyller också år idag, GRATTIS!!

Nu ska jag gå och hjälpa bror med en sak, vi hörs sen! Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0